maanantai 8. heinäkuuta 2013

~ Toisel puolen on kokonainen avaruus, täysin tuntematon, kaikist kiehtovin ajatus ~

Kaikki on oikeesti nyt niin hyvin kun vaan voi olla :) Voin ihan oikeesti sanoo pitkästä aikaa et oon tosi onnellinen, tuntuu et kaikki järjestyy ja pystyn viel elää mun unelmii.. Tykkään mun työstä, jota on just sopivasti, mul on ihanat työkaverit, ja oikeestaa ne mummelitki on ihan ok ;D Nyt tietty ku sanon et kaikki on hyvin ni kaikki menee paskaks mut mä en anna mennä! Mä pidän tän fiiliksen ja tunnen et kaikki järjestyy :))

Moni on tullu sanomaan et oon muuttunu ihan kauheesti tuol alanyas, eka ajattelin et ne nyt vaan sanoo niin mut nyt ku oon miettiny ni ehkä mä oonki muuttunu.. ainaki mun ajatusmaailma on muuttunu ja tykkään jopa elämästä, mä haluun nähä ja kokee ihan kaiken mitä vaan voi, jopa ne paskatki jutut, ne vaan kuuluu elämään ja ei aina jaksa stressata kaikesta... En haluu menettää hetkeekää millo voi tapahtua jotain, haluun olla kaikessa mukana :) Monet tullu sanoo et mun pitäs miettii mun tulevaisuutta mut ei mua huvita, ei liian pitkälle.. Tiedän suurinpiirtein suunnitelmat jouluun asti ja se riittää mulle, sit katotaan mitä sillon haluan, riittää et tiedän nyt mitä haluan ja toteutan sen, sitte voi jatkaa eteenpäin taas...

Tiedän et moni ihminen haluis nähdä mua kesäl ja pitäs keretä mennä vaik minne mut anteeks nyt vaan kaikille mulla on tällä hetkellä työt etusijalla jotta pystyn toteuttaa unelmia.. tietty mullakin on ikävä kaikkii ja haluan nähdä mut nyttei vaan pysty :( Lupaan kyllä et kesällä viel jossain vaiheessa ehdin näkemään kaikkia ja pitää hauskaa mut siitä ei yhtään tiedä et millon, enkä edes tykkää suunnitella silleen kauheen tarkaan et "nähdään vaikka viikonpäästä keskiviikkona kello kolme", jollei just sillon ookkaan sellanen fiilis, voin vaan soittaa ja sanoo et "mä tuun nyt, ootsä kotona?" :D


Tää viikko nyt varmaan ainakin menee töissä ja meiän kisuvauvoja hoidellessa♥ äiti siis tuli viimeyönä puol viideltä herättää et Miuku synnyttää :)) kolme pikkusta palleroa tuli :)
Oma elämä suht järjestyksessä eikä suuria kriisejä ainakaan näillänäkymillä odotettavissa ;) pää ki alkaa olee jo suurinpiirtei täl kartal :3
























muistot tästä biisistä♥♥♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti