maanantai 1. heinäkuuta 2013

~ Oon mieluummin vapaa ku vakaa. Oon ajopuu, must ei aikuist tuu. Mieluummin vapaa ku vakaa. Voin kasvaa mutten koskaan aikuistuu ~

Jessss sain vihdoin töitä!! ::)) no okei huomiseks illaks vaan mut on seki jo alku :) kyllähän hoitajii aina tarvitaan ja jos se nyt menee hyvin ja mummot tykkää ni aivan varman tulee lisääki vuoroi.. Ei sillä et mua kauheesti huvittais toi työ mut rahaa tarvitaan ja jo huomisest illast tulee joku 80-90e :D
Ja tätä en ois viel vähää aikaa itekkää uskonu sanovani mut on ihan oikeesti kiva tutustuu uusiin ihmisiin ja höpötellä kaikkee.. eikä se työ nyt niin kamalaa oo mut ennen just se pelottanu enite se kun on niin kauheesti uusia ihmisiä ja kaikkien nimet pitäs muistaa mut ei nyt jaksa stressata, jollen muista ni sit en muista ::D Se vastuu ei vaan oo kovin kiva ku mul ei täl hetkel oo kovin vastuuntuntone olo ja huome pitäs tosissaan yrittää ajatellakki jotain järjellä, se ei viimeaikoin oo ollu ihan mun juttuxD
Kyl mua vähäse pelottaa uus paikka ja uudet ihmiset mut enköhän mä selvii, selvinny paljon pahemmistakin jutuista.. ja ehkä ihan hyvä vähän koittaa rauhottuu täsä välis eikä vaa sekoilla kokoaikaa ni sit jaksaa taas alanyas::D::D









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti