keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

~ En sano, en sano sitä ääneen, en edes kuiskaa hiljaa ~

Mun pitäis päättää mitä mä haluan mutkun tavallaan tiedän tarkalleen mitä haluan mut entä jollen oikeesti haluukkaan..? mitä jos vaan luulen et haluun..? vai haluanko mä edes haluta mitään..? tai mitä mun pitäis edes päättää haluavani..? voiko vaan elää päivän kerrallaan suunnettelematta yhtään mitään huomisesta, jos vaan katon mitä eteen tulee ja elän sen mukaan... Nää työpäivien välissä olevat päivät tuntuu vaan niin turhilta, jotenki kun ei tee yhtään mitään.. tavallaan vaan tuhlaa aikaa.. haluisin tehä oikeesti jotain hyödyllistä mut mikä sit on hyödyllistä?? Taas muutaman päivän vaan ollut tekemättä yhtään mitään, istunu koneella, kattonu leffoi ja piirrelly smurffei :D mut no kai sekin sit jotain on -.- juu mun nyt tulee taas niin turhaa tekstiä et ehkä mä vaan lähen tekemään ei-yhtään-mitään taas :D Oli mul kyl suunnitelmis soittaa iskälle tänään ku ei oo puhuttu kertaakaan alanyan jälkeen eli reilu kahtee kahtee kuukautee mut se on aika pelottava ajatus ja siit tulee kuitenki paskat fiilikset ku se alkaa valittaa et oon taas lähössä :/ ku kuitenki se kysyy ensmäisen et joko on uudet liput varattu ja enmä valehdellakkaan viitti.. noo mut kai se valitus on nyt parempi kuunnella ettei taas sillee ku viimeks et soitin vaan et "moi mä oon muute turkissa!" :o



Tätä se tylsyys teettää :D










Ralle :)

Jolan prinsessa-pyyhe päässäxD


Pinkki:))

Tikru

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti