tiistai 16. heinäkuuta 2013

Can you just feel it? Are you ready to go?

eipä mulla tässä muutaku ihan pikkune juttu vaan.....
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

MULLA ON LENTOLIPUT!!!!♥♥!!♥!!!♥!!!!♥♥♥!!♥!!♥♥!!♥!!!♥!!!!♥♥!!♥!!!♥!



♥♥♥
1.9 -27.11 Alanyassa :))
♥♥♥


Aika mahtava fiilis ku sai noi vihdoin ostettuu :) Tiiän et ihan kaikkii tää ei kauheesti miellytä mut olkaa vaik siit ilosii et nyt mul on liput takasinki eli tuun viimeistään 27. marraskuuta jollei jo aikasemmin rahat lopu ;) Jääkää te tänne vaan kattoo kun lehdet tippuu puista ja tulee kylmää ja synkkää, mä lähen makaa rannalle, ottaa aurinkoo ja partypartyyyy ;p

Mutmut takas tähän hetkeen vielä eli nyt sit niille ihan vaan vinkkinä (esim. empulle ;D ) et vaik useet tietää et oon jossain vaihees lähdössä niin monikaan ei tiedä et jo näin nopee eli täst ei kannata kauheesti huudella.. mun pitää ite miettii mite sanon tän sillee hienovarasesti tietyille tyypeille ku ei hypi ilosta mun lähöstä :< eli suut suppuun vielä vaan, kerron sit ite täs ku tulee sopiva tilaisuus.....











































Ainii ja tein muuten niistä aikasemmista alanya kuvista ja tarinoista videon mut en nyt jaksanu ladata sitä viel tänne ku kestää niin kauan mut tulossa on jossain vaihees kun kerkee ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti