perjantai 26. heinäkuuta 2013

~ Parhaat muistot tekee kipeet, pyörii päässä enneku kaikki menee pimeeks ~

Juu leuhkikaa kaikki vaan mulle kuinka ootte laiskotellu,kattonu leffoja, ollu rannalla, ottanu aurinkoo ja kaikkee kivaa kun mä raadan töissä, mutta muapa ei haittaa kyl tippaakaan :p mä voin sit syksyllä kun muut palaa töihin ja kouluun ni päivitellä faceen ku makaan rannalla ja juon margaritoja ;) Mua ei ihan oikeesti yhtään haittaa ku on just kivaa ku on tekemistä ja tykkään olla töissä ku siel on seuraa ja ei tuu ainakaa tylsää :) tietty aamusin välil ärsyttää lähtee puol seittämä pyöräilee ku muut nukkuu mut täytyy aina ajatella et on mulla sit se kolme kuukautta aikaa nukkua ja mitä enemmän nyt tekee töitä ni saa sitte riekkuu yöt discoissa ja kavereitten kaa :DD
Nyt ollu viime torstaista asti jokapäivä töitä ja pikkuse alkais jo väsyttääkki ja sunnuntain pitiki olla vapaa mut Liisa kyseli et jos tekisin sen iltavuoron ku se haluu ryyppää xD mulla oli kyl samoi suunnitelmii mutmut sunnuntai-palkka on aika jees ni tietty teen sen ;) Pitää vaa odottaa pomolt vahvistusta et saanko tehä sen vielä ku on kuulemma jo liikaa tunteja tässä kuussa ettei yks hoitaja sais tehä listan mukaan niin paljoa MUTKU MÄ HALUUUUUN :)))























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti