keskiviikko 2. lokakuuta 2013

~Mikä siinä on et löydän itseni draaman keskeltä taas unelmat särkyy, kaikki menee paskaks hetkessä~

Kaikki hyvin nyt mutta on ihan mahdollista et jo tunnin tai parin päästä oon onnistunu sotkee kaiken :D nyt on kämppäkin taas kuukaudeksi eteenpäin eli ei musta vielä rantapummii tule. Kaks päivää kodittomana riitti mulle. Ei siin mitää kyl vaatekaupassa ja baarin sohvalla oli ihan okei nukkua mut silti... Asiat alkaa taas olemaan suht järjestyksessä ja niin paljon taas kuullut juttuja itestäni et lähinnä vaan naurattaa. Jos joku haluaa uskoa juoruja ni siitä sitten vaan. Mulla on mun omat ystävät jotka tuntee mut ja tietää mitä teen.

Eilen just sain kuulla taas olevani epänormaali moneltakin ihmiseltä. Yhen mielestä olen lihava nälkäkurki koska en syö ruokaa kuin kerran päivässä jos muistan/jaksan. Toinen valitti sitä että olen liian valkonen ja pitäis ottaa aurinkoa. Jos en tykkää liikkua päivällä auringossa niin eihän sen pitäis kuulua kellekkään muulle, voi ihan ite mennä aurinkoon niin paljon kuin lystää jos tykkää siitä. Käytän myös vain likaisia vaatteita (koska oli kaksi päivää sama mekko päällä) ja olen hullu koska tykkään kävellä kaatosateessa. Nämä nyt oli vain pieniä juttuja joitka ei jaksa kiinnostaa on paljonpaljon pahempiakin joita en edes mainitse. Tää on MUN elämä ja mä teen niinkuin itse parhaaksi näen.

Eilen oltii kunnon draamailu porukalla liikkeellä ja ihmiset sai varmaan hupia meistä :D tutut pudisteli päitään kun näki että liikutaan yhessä. Meille on ennen jopa sanottu että saadaan tulla samaan baariin samaan aikaan mutta EI saada istua samassa pöydässä. Kuulemma jokainen meistä aihettaa jo yksinään hämminkiä. No mutta liikuttiin kuitenkin yhdessä ja ensin kaikki oli ihan nätisti, mitä nyt meijän "prinsessa" vähän alko huutamaan koska tuolilla johon hän halusi istua oli sellainen pitkävartinen puikko jolla laitetaan niitä sadesuojia alas (jep tosi hyvä selitys taas), prinsessa huutaa että "mikä helvetin puikko on laitettu MUN tuolille?!" Ja lähti kuskaamaan sitä baarimikolle samalla kiroten niin että ihmiset katto. Me vaan jennan kanssa naurettiin niin että mahaan sattu. Sitten taksiin ja siellä kauhea huuto kun kaikki yritti neuvoa eri reittiä ja raukka taksikuski ei ymmärtäny edes englantia, sitä varmaan pelotti kun kolme kirkuvaa muijaa ei edes tiedä minne ovat menossa. 
No mutta päästiin sitte alexiin ja ihmiset katto ku huudettiin vielä siinä pihassa että kuka maksaa mitäkin. Voin vaan kuvitella tiettyjen ilmeet kun näki että tullaan koko porukka yhessä. Mentiin sitten kiltisti kaikki eri pöytiin istumaan ja heti meiltä kysyttiin että "no mitä nyt taas?" Kerrottiin vaan että on kielletty istumasta samassa pöydässä ja vastaukseksi saatin syvä huokaus ja silmien pyörittelyä :D loppuillasta oli sitten ehitty kinastella vaikka mistä. Prinsessa kävi huutamassa kokille ettei saa tehdä mulle enää "kusilitku kanakeittoa" vaikka pyytäisin. Sämpylät lennelly pisin lattioita koska olivat "kuivia känttyjä". Haettu oma viski pullo koska ei haluta mitään pontikkaa. Mulle löydetty uus mies jota en lopulta sitten kuitenkaan huolinu  vaan käskin painua helvettiin mun silmistä. Punaviinit pitkin lattiaa. Vaihdettu baaria muutamaan kertaan kostoksi, vastapäiseen baariin. Jokainen kävi vähän väliä jossain muualla baarissa tai kävelemässä ettei mene hermot ja loppuillasta meidät taas erotettiin kun pidettiin muka liikaa meteliä :D
Huhhuh taas mitä touhua mut eipähän tuu ainakaan tylsää.

Nyt odottelen et ozzy pääsis töistä ja tulis kantaa mun matkalaukun taksiin (jota en murtuneen kylkiluun takia itse voi raahata) ja pääsisin sinne uuteen kotiin. Sit pitää varmaan jossain vaiheessa koittaa syödäkin kun en sen eilisen "kusilitku kanakeiton" jälkeen oo mitään suuhunu pistäny. Ja pakko käydä tuolla itäsellä puolella viemässä avain ja sit kattoo mihin taas päätyy ja mitä tapahtuu. 

Sitä vaan mietin et miks ihmeessä mun huulessa on mustelma ja kädessä lukee 203 ????? 


~ tahdot tulla ja mennä, tahdot olla vapaa, kun ei koskaan voi tietää kenet huomenna tapaa ~

2 kommenttia:

  1. Voisitko joskus tehdä sellasen postauksen missä kerrot sun lempibaareista/yökerhoista missä on paras meno ja minkälaisia ihmisiä töissä. Ollaan menossa sukulaisten kans parin viikon päästä Alanyaan eikä olla ennen käyty niin ois kiva tietää. Ja tottakai halutaan serkkujen kans lähtee iltasin bailaan niin ois kiva tietää vähä jotai paikkoja, ainut mistä ollaan kuultu on heikin baari :) ja kuvia kans et tunnistaa paikat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin yrittää jos vaan on aikaa :)) heikin baari ei nyt oo kummonen mut voikai sielläkin käydä :D

      Poista