lauantai 12. lokakuuta 2013


Muutamaan päivään, eilistä lukuun ottamatta ei oo paljoa tapahtunut. Ehkä siks et oon tajunnut pysyä hetken paikallaan. Oon nyt ollu muutamia päiviä lähinnä kotona, nukkunu kuuteen-seittämään illalla ja sit pyöriny Ozzyn kanssa kaupungilla. Ollaan kävelty tosipaljon ja juteltu kaikesta maan ja taivaan väliltä, en oo varmaan koskaan ennen jutellu yhenkään turkkilaisen kanssa niin paljoa kun ozzyn, jotenki on vaan helppo höpöttää kaikkee eikä tarvii miettii mitä sanois.

Keskiviikkona kävin yksin ulkona yhellä kun Ozzy oli väsynyt ja halus jäädä nukkumaan. Sitte kävin yhden kaverin luona pikasesti ja luultavasti herätin koko talon! Mun ja torakan kohtaaminen ei ollu mikään miellyttävä kokemus, se oli ihan älyttömän iso ja ällöttävä. Vieläkin kuvottaa.


Mutta niin se eilinen! Eka olin aika sad-fiiliksillä kun tiesin että on ozzyn viimeinen päivä alanyassa kun sen piti lähtee omaan kotikylään kattomaan perhettään ja ei nähä enää tällä lomalla tai ehkä IKINÄ!! Käveltiin vaan rannalla ja välillä olin Tosi vihainen, mökötin ja sanoin vihaavani sitä ja sit taas välillä itkien et älä lähe ja et mul tulee ikävä. Enmä oikeestaa edes ite tiedä mitä mä koko tyypistä halusin mut se oli oikeesti hyvä ihminen ja ystävä, halus aina vaan auttaa ja yks niistä harvoista täällä johon uskalsin luottaa. 

Menin sitte alexiin ku ajattelin et sieltä löytyis edes joku kenen kanssa jutella jotain  Ettei tarttis yksin olla. Ensiksi mut ohjattiinkin jonkun naisen pöytään joka sano muistavansa mut toukokuun lomaltaan, mä kyllä muistin kasvot mutten osannu yhdistää kehenkään. Vähän ajan päästä mut tultiin siirtämään toiseen pöytään yksin, mikä mahto taas olla syynä¿ varmaan etten ala mitään draamailemaan ASIAKKAAN nähden, mähän en oo asiakas kun niin usein käyn, ja monesti on sanottukkin et "odota asiakkaat ensin", ja monessakin paikassa..

Istuin sitte yksinäni ja sit kadult joku huus mun nimeä, mun viimeloman pahin vihollinen. Kerto et voin kyllä liittyä seuraan et yritetään olla aikuisia ja unohtaa menneet. Mä jolla yleensä on aina edes jotain kommentoitavaa ni en saanu sanaa suutani :D nyökkäsin vaan hämmentyneenä. Sitte jenna soitti pariin kertaan että voinko mennä Tango ravintolaan niitten kanssa ja että ei oikeesti oo mitään ongelmaa vaikka T on siellä. Olin kyllä ihan varma että tappelu jossain vaiheessa iltaa tulee mutta se menikin ihan hyvin, pyysivät multa anteeksi huorittelujaan ja perättömien juorujen levittelyään, sekä T että hänen tytär molemmat. 
Jatkettiin sitten koko porukka yhdessä satamaan päin ja pysähdyttiin alexia vastapäätä olevaan Vivaldiin, koska kahdella meidän porukasta ei ole alexiin menemistä ja enmäkään sinne mielellään siinä porukassa oisi mennyt kun olisi tullut taas sanomista. Siinä Tiia sai mahtavan idean ja raahas kaikille omat roskapöntöt alexin baarin eteen ja tokas että "tässähän tää meidän kotikatu onkin", taas tuli pitkiä vihaisia katseita ja asiakkaita huvitti. Mutta jos kerran ollaan roskasakkia koko porukka niin roskiksissahan me asutaan ja tietysti alexin vieressä että kaikki varmasti näkee ja kuulee parhaimmat juorut :D

Discossa kaikki meni ihan okei ja lopuksi kaikki lähti omiin suuntiinsa kävelemään. Mut pyydettiin pimeeseen discoon jatkoille ja vastusteluista huolimatta jotenkin päädyin taas johonkin ihme porukkaan, sanoin haluavani vain kotiin mutta yhet vaan hokee "jalkapallojalkapallo", mua ei mikään v***n jalkapallo edes kiinnosta. Joku turkkilainen tuli mua varottamaan jätkästä jonka kanssa liikuin, en jaksanut kuunnella mutta kun yks suomalainen blondi tuli mun luokse ja sanoi "et varmaan tunne mua, oon nähnyt sut muutaman kerran onnelassa. En edes tunne sua mutta halua vaan sanoa että älä lähe ton jätkän kanssa, se on ihan sekopää". En ehtinyt edes vastata kun blondi sai litsarin poskeensa tältä jätkältä. Blondi alko itkemään ja mä taisin itse vetästä tätä jätkää turpaan, ei tarkkaa muistikuvaa kun kaikki kävi niin nopeesti. Sitten siihen tuli joku nainen jota en ensin edes tunnistanut, huusi blondille että "ethän sä vaan täällä ton pikku lutkan takia itke?!?!" mua osoittaen, hetken mietien et mitähän vittua nyt taas mut sit tajusin kuka oli kyseessä, eräs joka viime maaliskuussa aiheutti mulle tosi paljon ongelmia ja alkoi levitellä perättömyyksiä. Siinä vaiheessa meni mun hermot ja aloin huutaa takaisin että mikä se on mua nimittelemään ja pian se olikin mun ranteissa kiinni. Siihen tuli paljon porukkaa ympärille, jotkut taputti ja vislas. Muutama taksikuski tuli repimään meidät irti toisistaan ja raahas sen muijan taksiin. Jäin siihen yksin seisomaan ja ihmiset vaan tuijotti ja jotkut taputti. Hämmentävää. Muutamat tuli kysumään että oonko okei ja pääsenkö kotiin. Mä voitin. Taas. Pääsin sitte vihdoin kotiin, ilman mustelman mustelmaa ;)

Nyt kotona muutama vodka-cola ja sitten Onnelaan Tiian,  T:n ja sen tyttären kanssa. Mietin kyllä just et onkohan mulla mitään asiaa Onnelaan ton eilisen tappelun jälkeen kun tiedän ton eilisen tappelu kaverin säätävän jotain yhden Onnelan työntekijän kanssa (jonka kanssa itse en ole missään väleissä) ja varmasti on heti kertonut kaikille mitä rebecca on TAAS tehnyt..

Jep eli turkish normal jatkuu ja tervetuloa tänne vaan ;) joku pyysi postausta eri baareista ja oon sitä jo alottanutkin, täytyy kattoo millon kerkee taas ajattelemaan järkevästi ja yrittää saada jotain aikaiseksi.

2 kommenttia:

  1. Siis niin ihanaa lukea tätä sun blogia! Ollaan mun kaverin kanssa seurattu sun kirjotuksii tosi kauan.. Asutaan itekin täällä Analyassa ja oot tullu useesti vastaan yhtä luonnon kauniina täällä kaduilla �� Jos me kehattais seuraavan kerran tulla jopa jutteleen sulle, ku oot meidän idoli ku oot noin rohkee ku oot..!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla positiivista palautetta :) tulkaa moikkaamaan jos törmätään!!

      Poista