tiistai 8. lokakuuta 2013

~ näinkö meille täällä aina käy, käy, käy ~


Tää ei kyllä ihan oo mun päivä taas. Kello vasta 12 aamulla ja nyt jo vituttaa suunnattomasti! Ensinnäkin mä vihaan herätä jostain muualta kuin kotoa, se on vaan niin inhottavaa herätä aamulla ja alkaa miettii että missähän vitussa mä mahdan olla ja miten pääsen kotiin. No tänään kyllä tiesin missä olen, koska olin suomalaisen kaverin ja sen poikaystävän luona mutta silti! No ensimmäisenä kun pääsin ulos niin mietin että tarviin vettä, mutta eihän mulla ollu yhtään rahaa, edes muutamaa kurusta (vesipullo maksaa 50kr, eli n.20snt) sitte aloin ettii automaattia et saisin edes vähän rahaa, niitäkään en täällä tykkää käyttää kun viimeksi tuli pankista ilmoitus että mun kortti suljetaan koska se on yritetty kopioida täällä. Löysin sitte yhen automaatin mutta eihän se toiminut. Sitte ettimään uus ja se toimi ensin ihan hyvin, sitte tuli se "please wait your money" ja siihen se jumittu, kortti jäi sisään ja vaikka mitä paino ja muitakin ihmisiä tuli siihen niin ei auttanut mikään. Yksi turkkilainen sano että mun pitää mennä keskustaan pankkiin ja kertoa mitä tapahtu MUTTA koska nyt on lauantai niin pitää odottaa maanantaihin. Jäin sitte siihen yksinäni kiroomaan ja miettimään että mitäs nyt. Ei oo rahaa eikä mitään. Odottelin siinä kuitenkin noin 15min ja luojan kiitos mikä helpotus kun sain korttini. Rahoja en kyllä saanut. Sitte kauheella paniikilla ettimään toista automaattia koska pakko nostaa kaikki rahat tililtä pois ennenkun kortti suljetaan. Tiesin että pitää kävellä keskustaan päin suunnilleen kilometri ennenkun tulee seuraava automaatti. Siinä sitte alko tulemaan vastaan tuttuja baareja ja yritin vältellä ettei kukaan näkis mua kun en oikeen ollut juttu tuulella, hiukset pystyssä ja ripsarit poskilla. Ehin jo huokasta helpotuksesta kun näin että exä ei ollut töissä kun kuljin ohi mutta kaskummaa mun onneksi just bussi pysähty siihen ja kukas muukaan sieltä tuli ulos kun mun exä. Yritin vältellä katsomasta sitä mutta tietty se huomas ja tuli siihen. Tottakai se näki että oon ollu jossain muualla kuin kotona yön, kun tietää miltä näytän aamuisin ;) 
Sitten jatkoin automaatin metsästämistä ja näin matkalla muutaman muunkin tutuja ja aina kauhee kysely kaikesta. Automaatti löyty sain rahani, mutta euroina. 20tl sain liiroina. Lähimpään markettiin, vesipullo kouraan ja maksamaa mutta sanoivat että jollen osta mitään muuta, vaikka tupakkaa niin en saa vettäni koska ei ole pientä rahaa. Siinä vaiheessa teki jo mieli alkaa huutamaan täysillä jokaikiselle joka uskaltaakin kattoa päin. Ja eikun ettimään seuraavaa markettia.
Sitten mietin että Pakko lähteä ettimään rahanvaihto paikkaa että saan eurot liiroiksi ja taas melkeen kilometri keskustaan päin, siinä sitte sain jonkun turkkilaisen takiaisen kimppuuni joka vaan selitti  ja kyseli jotain paskalla englannilla eikä ymmärtänyt mitään mitä vastasin, osti mulle kyllä vesipullon kiitos siitä. Rahat sain vaihdettua mutta yks vaan seuraa ja hokee että lähetään kahville. Menin taksiin koska en jaksanut enää kävellä korkkareissa viimisiä kilometrejä ja mietin että vihdoin pääsen kämpille. Mutta vielä taksikuski kehtas kusettaa ja otti 15tl taksista vaikka tiedän että tuo muutama kilometri suoraa tietä ois maksanut noin7-10tl, en sitte jaksanut enää alkaa tapella vaan maksoin ja kiitin kyydistä. 

Nyt vihdoin makaan omassa sängyssä ja ajattelin alkaa nukkumaan, illalla kun herään toivon että ei vituttais näin paljoa :D myöhemmin ulos syömään jotain ja johonkin baariin jossa wifi  että saan tän tekstin jaettua ;) kiitos, anteeks ja hyvää "yötä"!!!!!!!!l

Ja jos joku ihmettelee ni nää päivityksethän kirjotan aina mun kämpillä (ja siksei päivät tästmää) kun vaan on aikaa ja jaan tänne vasta kun pääsen baariin jossan on wifi :)

4 kommenttia:

  1. Moikka :) löysin just sun blogin ja luinkin jo muutaman postauksen, ja rupes kiinnostamaan lisää! vaikutat hyvin paljo mun tyyliseltä :D mä oon tulossa marraskuun 16päivä alanyaan yksin :)
    Ootko itekses siellä? ois kiva jutella lisää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että kiinnostuit vaikka nää mun päivitykset varmaan onki vähän sekavia kun ei oikeen ole aikaa panostaa :)) mutta yksin olen ja marraskuun 27

      Poista
    2. .päivä takasin suomeen.

      Poista
    3. Vaikee vastata näihin kommentteihin kun blogger toimii ihan miten sattuu :(

      Poista