perjantai 18. lokakuuta 2013

~ Mä haluun elää kovempaa, nopeempaa, en pysty koskaan lopettaa ~

Puukkoa tullut niskaan ihan kiitettävästi lähipäivänä. Mutta tää on edelleen mun oma elämäni ja teen just niinkuin itse haluan. Tiedän eräitten tarkkailevan tätä blogia kokoajan ja odottavat että saavat tulla haukkumaan lisää, mutta jos ei kiinnosta nähdä mun naamaa alanyan baareissa ja kaduilla niin lentäkööt suomeen takaisin! Mä en täältä sen takia suomeen lähde että en miellytä kaikkia. Ja sitäpaitsi eikös kaikkien elämä tulis tylsäks jollei vois juoruta mun tekemisistä ;) 
Eräs ystävä tuli edellispäivänä sanomaan mulle että "vitun pentu, mä oon ollu 5päivää pois täältä ja sä oot onnistunu jo siinä ajassa saamaan taas koko alanyan sekasin" :D 

Tiistaina oli ihan parasta seuraa ja huippu kivaa! Oltiin porukalla Las vegasissa.  Juoruja, paljastuksia, haleja, kyyneleitä, tequilaa, baari tiskillä tanssimista yms.

To-pe yönä kuulin yhden tosi tärkeeksi tulleen kaverin levittäneen kokoajan paskaa musta, moni on kyseisestä henkilöstä puhunut ja sanonut että ei saa luottaa mutta kai mä sit vaan oon ite niin vitun tyhmä et luotin. En kyllä ikinä kertonut mitään henkilökohtaista just näitten puheitten takia. Jos ihminen joka on useesti soittanut mulle että seinät kaatuu päälle ja ahdistaa ja haluaa jutella, ihminen jota olen monet yöt kuunnellut vaikka olisi ollut muutakin, niin useesti oon kuunnellut, yrittänyt auttaa ja piristää. Miten se voi yrittää pilata mun elämän, saada mun muut ystävät inhoomaan mua koska mun tietyt ystävät ei voi sietää sitä?!??!!! En vaan voi käsittää taas.. 
No mutta nyt ainakin tietää taas mitä on tosi ystävyys ja kehen luottaa ja kehen ei... Kyllä tääkin varmaan selvitetään ja sovitaan, annan ehkä helposti anteeksi, mutta IKINÄ en unohda ja menee kauan ennenkun uskallan luottaa, jos uskallan ikinä!

3 kommenttia:

  1. hei olitko töissä siellä vai lomalla? menny ihan ohi:D

    VastaaPoista
  2. Voisitko kertoa kuulumisia taas pitkästä aikaa sieltä etelämpää maailmalta? :P

    VastaaPoista
  3. Hei, miksi et oo päivittänyt blogia pitkään aikaan? :O

    VastaaPoista