keskiviikko 20. marraskuuta 2013

~ Tämä elämä, se on mun tehtävä, mä tahdon kanssasi vain viettää nastaa ~


Tullut kommentteja paljon että mitä olen touhunnut ja miksen ole päivittänyt mutta anteeksi.. En vaan ole saanut aikaiseksi tai jaksanut :D 
Eipä tässä ihmeempiä, perus säätöä, draamaa ja kriisejä :)) enää viikko ja sitten kylmään masentavaan suomeen :( nojoo ehkä tarvii jo "lomaa" mutta kaikkia ihania (ja vähemmän ihaniakin) kavereita tulee ikävä..

Viime Keskiviikkona vietettiin mun synttäreitä, sain paljon pusuja, haleja ja lahjoja.. Loppuillasta vähän hävisin omille teilleni ja tuli kommenttia että "me täällä juhlitaan SUN syntymäpäivää ja ite juhlakalu on hukassa!" :D mutta kivaa oli ja mitään en muuttais.. 


Ei mulla nyt oikeen mitään kirjotettavaa ole kun ei kaikkea jaksa edes muistaa ja liikaa tapahtumia sun muuta sähläystä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti