lauantai 28. syyskuuta 2013

~ Sä oot väärässä paikassa, sä et kuulu tänne. Niin ne katseet kerto, kukaan ei vaan puhunu ääneen. ~


Ai mitä mulle kuuluu? Kiitos kysymästä, ihan hyväähän mulle. Mitäs muutakaan. Mitä nyt muutama kylkiluu murtunu ja käsiki paskana. Mut kaikki on oikeen loistavasti. Ehkä pikkasen vaan vituttaa ku hengittäminenki tekee kipeetä.

Että sillai tälläkertaa. Jos nyt pikkasen saa valittaa niin; mulla on ihan kauhee nälkä, oon syönyt viimeks edellispäivänä (kanakeiton), sain porttikiellon vakkari baariin (eikä ollu edes mun oma vika), koska en suostunu maksamaan turkkilaisen jätkän -jonka seurassa istuin- laskua. Kylkeen sattuu oikeesti aikas paljon, jokaikinen hengenveto tekee kipeetä. Ei oo kämppää enää ku kaks päivää enkä todellakaan tiedä minne sitte menen. Ihmiset valehtelee ja puhuu paskaa niin paljon et sekoon kohta.

Okei lopetan tän ruikuttamisen ja yritän vaan ajatella positiivisesti!! En ala selittämään miten oon onnistunu kylkiluita murtamaan, se on aika pitkä ja monimutkanen juttu, eikä sillä niin väliä. Enkä ala mitään muutakaan nyt selittämään, hengissä oon ainakin toistaseks vielä ja kyllä tästäki taas noustaan. Jossei tapa niin se todellakin hajottaa! 
Nyt yritän jotenkin päästä ylös tästä sängystä, raahautua suihkuun ja sit varmaan pakko lähtee syömään jonnekki, siivotakkin pitäis mut siitä ei taida tulla tänään yhtään mitään.

3 kommenttia:

  1. terve järki käteen vaan, niin kyllä ulkomaillakin yksin pärjää :) voitko laittaa jossain vaiheessa kuvia tänne blogiin? voisit kuvailla kaikkea siistiä, koska kuitenki oot turkissa ja sieltä saa upeita kuvia!?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon yrittäny suht järkevänä pysyä mut välil meinaa pää hajota!!

      Poista
    2. Ja kuvia oon yrittäny jakaa välillä mut tää kännykän blogger toimii vaan sillonku ite haluu enkä yhtään nää mitä ite kirjotan ennen julkaisua! :/

      Poista