tiistai 3. syyskuuta 2013

~ Tiedän mistä mä tuun ja minne mä haluun, siks en enää pelkää ~

Vihdoin täällä kuumuudessa :)) 

Lennot ja koneen vaihto Istanbulissa meni tosi hyvin ja meitä hakemaan tullut transferikin löytys suht helposti. Eli matkat sujus just niinku pitikin mutta kun päästiin Topin baariin, josta piti avain hakea ni siellä ei ollutkaan ketään.. Mun mielest oli vaan kivaa istuu siellä viidenaikaan yöllä, salmarii juoden ja odottaa et baari aukee ja joku tulee töihin mut muitten mielestä ei ollu kovin kivaa :D 
Päästiin sit kämpille joskus puol yheksältä ja lähin heti altaalle ottaa aurinkoo ja nukkuu.. 

Vähän jännitti lähtee kävelee tonne kaduille ku ihmiset kuitenki tunnistaa.. Mutta ei se sit niin kauheeta ollu ja kaikki tuli lähinnä vaan kyselee kuulumisia ja halailemaan :) 
Alexin baariin menin tietty ensimmäisenä ku siitä tuli viimeks niin sellanen turva-paikka ja sielt löytyy aina juttu seuraa. Oli niin ihanaa nähä kaikkii kavereita ja tuttuja<3 

Välillä ei oikeen tienny et mihin menis ku molemmin puolin katua huudellaan mua nimeltä ja kaikki haluu tarjota kahvia tai teetä :D

Illalla lähin vielä yksin kävelee ja kattelee et jos näkyis tuttuja. Matkalla satamaan jopa kolme kerto rakastavansa mua xD niimpänii... 

Elikkä siis kaikki on aivan loistavasti! Oon onnelline :) ja huomenna tulee lisää kavereita suomesta.. Partypartyyyyy







<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti