sunnuntai 22. syyskuuta 2013

~ ollaanko enkeleitä toisillemme ~


Nyt hajoo pää! Joku loma ois tarpeen.. Liikaa sähläystä, draamaa ja tapahtumia. En edes pysty muistamaan mitä kaikkee on tapahtunu ja mistä kaikesta saatu kunnon draamat pystyyn mut kai tästä taas selviää. Nyt yks koti-ilta, enkä vastaa puhelimeen enkä lähde discoon vaikka kuka kysyis!

Äiti lähti viimeyönä suomeen ja nyt oon ihan yksin :d kestää taas tottuu tähän et ei oo kokoajan joku joka kyselee missä oon ollut ja mitä tehnyt. Nyt oon omillani ja ketään ei kiinnosta tulenko kotiin vasta aamulla ja oonko selvänä vai en. 

Ja yhen -jonka nimeä en vielä täällä blogissa mainitse, koska en vielä tiedä yhtään et mitä tästä tulee- kanssa ollut taas sellasta säätämistä etten kohta enää jaksa. Joka ikinen ilta samat tenttaamiset mun tekemisistä ja kuitenkaan ei usko mitä sanon. En mäkään kysele kokoaikaa mitä toinen tekee, mun mielestä pitää olla omakin elämä ja omat kaverit. Onko reilua että toinen saa aina riidan aikaiseksi jostain turhasta. Oon joko liian kännissä, myöhässä, liian paljastavat vaatteet, puhuin väärille ihmisille, en sanonut oikeita sanoja... Huoh...

Mutta kyllä täällä pärjäillään ja lämmintä on :) tosin en pistä nokkaani pihalle ennen hämärän tuloa ja nukun päivisin kolmeen-neljään. Varjossa päivällä 32-35 astetta, ei ihan mun juttu.
  
Ja nää otsikot on nyt tällasta iskelmää mut mitäpä muutakaan täällä suomibaareissa kuulis ku vanhojen mummojen karaoke biisejä :p

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti