sunnuntai 29. joulukuuta 2013

~ Tän ei pitänyt olla syttyvää. Meidän piti olla vain kaks ystävää ~

Joulu tuli ja meni suht nopeesti ja helposti :) Ei mitään turhaa joulustressiä tai muita hössötyksiä. Töissä olin lähes koko jouluviikon eikä mitään erikoista ole tapahtunut elämässä taaskaan. Palkkapäivää odottelen että saan vihdoin ne lentoliput mutta matkakohde vielä hiukan hukassa. Toisaalta haluaisin nähdä vaihteeksi jotain uutta mutta kyllä luulen sinne alanyaan taas päätyväni kun niin kauhea ikävä jo kaikkia siellä.

Uudeksi vuodeksi lähen pitkästä aikaa Ukiin kattomaan kavereita ja ehkäpä joku pieni baari-kierros sielläkin olisi paikallaan ;)

Oon tässä miettinyt tätä koko vuotta ja voin vihdoin sanoa että olen oikeasti ollut onnellisempi kuin ikinä. Vuosi 2013 on muuttanut mua ja mun asennetta elämään niin paljon. On ehtinyt tapahtua ihan kauheen paljon niin hyvää kuin pahaakin ja mitään en muuttais. Tämä vuosi on ihan oikeasti ollut just sellainen mistä olin jo pitkään haaveillut. Uskalsin lähteä yksin asumaan ulkomaille ja katsomaan elämää, välillä tuli mietittyä että selviääköhän tästä edes hengissä kun millään ei ollut mitään väliä kun halusi vain mennä eteenpäin ja katsoa mitä tapahtuu. Mutta hengissä olen, ihan älyttömän monta uutta ystävää ja kokemusta rikkaampana. En oikeastaan edes tiedä miten voisin toivoa vuoden 2014 olevan jotenkin parempi tai ihmeellisempi koska jo tämä oli sellainen mitä en edes itse olisi koskaan uskonut eläväni.
Vuodelle 2014 toivon vaan lisää samanlaisia seikkailuja ja aion tästäkin vuodesta viettää puolet ulkomailla asustellen ja elämää tutkien. Toivon vaan ehkä pikkasen järkeä ja itsesuojeluvaistoa lisää ensivuodelle mutta muita toiveita ei ole. Haluan vaan elää päivän kerrallaan ja katsoa mitä eteen tulee. Nyt uskallan haaveilla ja tiedän että pystyn ne myös toteuttamaan kun vaan löydän tarpeeksi rohkeutta ja intoa alkuun pääsyyn.
Nyt kun olen päässyt vauhtiin niin mikään ei voi pysäyttää, ensivuoteen sisältyy luultavasti vieläkin enemmän uusia haasteita ja jännittäviä tilanteita, matkustelua ja uusia ihmissuhteita.



















1 kommentti:

  1. Nuori, seikkailunhaluinen ihminen, lähde kiertämään maailmaa enemmänkin, kun vielä voit! Yllätyt mitä kaikkea nähtävää maapallolta löytyy! Alanyan olet jo nähnyt, eikä ne ystävät sieltä minnekään katoa.

    VastaaPoista