tiistai 18. kesäkuuta 2013

Someday everything will be okay...

Miten tää alottaminen on aina näin vaikeeta..? Mistä alottaa..? :o

Oli ihan paras viikonloppu kyl.. ei oo vähään aikaan ollu taas näin hauskaa :D Launtain päiväl oli ihanan lämmin ja oltii ulkona, lapset leikkis omiaan, Okko ja Elias oli ampumas, mummi tapansa mukaan kulki kaikkien perässä siivoomassa, äiti, Karkki ja mä juteltiin ja oltiin kuulemman ihan pimeitä taas :D miten niin pimeitä..? kaikki on vaan hauskempaa ku vähän hölmöilee! ei kaikkee tartte aina ottaa niin vakavasti, eihän..? 
Karkin kans juttelin mun alanya touhuista ja ihme kyl se ymmärs mua :o se ymmärs ihan täysin kaiken ja sano et se oli hyvä juttu mulle et lähin sinne :) Kerroin kans, niinku nyt kaikille muillekki oon sanonu, et lähen heti vaan takasin ku saan töitä sen verran et pystyy vaan lähtee :)) Tää on mun elämä ja teen just niinku mä ite haluan.. 

~ En aio tuhlaa aikaani juoksemal muiden käskyst Elän täs nyt ~

Jotenki oon tajunnu et tää elämä voi välil ollakki ihan mukavaa eikä kaikki oo aina vaan paskaa :) Viimiset vuodet mikään ei oo ollu kivaa ja tuntunu et kaikki pitää tehä vaan siksku pakko ja mikään ei oikeesti voi olla kivaa, aina pitää vaan teeskennellä.. Mut vuosi sitte toukokuussa lähettii ekaa kertaa alanyaan, rakastuin siihen heti ja sen jälkeen mikään muu ei oo kiinnostanu, kaikki pyöri vaan sen ympärillä, aina odotti vaan seuraavaa matkaa, koko ajan oli lennot varattuna ja se aika siinä välissä vaan oli, se oli jotain mikä oli vaan pakko koittaa jaksaa, koulus ja jokapaikas aina vaan mietti et kuin monta päivää vielä et pääsee pois. Onhan tää nytkin vähän silleen et haluun töitä vaan sen takia et pääsen alanyaan ja täällä nyt vaan on pakko olla, mut se on muuttunu et haluan myös takasin.. Jotenki tajunnu et nyt jos vaan sais asiat täällä kuntoon, laskut hoidettuu ja töitä hommattuu ni vois myös koittaa elää täällä.. Ei vaan niin et käy töissä ja odottaa et pääsis nukkumaan ja tulis taas työpäivä jne.. Oli ihan älyttömän ihanaa nähdä kaikkii Karkkii, mummii, enoo ja Okkoo ja kaikkii, mul oli oikeesti ihan kivaa eikä tarvinnu teeskennellä. 
Nyt tiedän et mä ihan oikeesti haluan olla täälläkin mut myös alanyassa, mulla on kaks täysin erilaista elämää ja haluan nauttia niistä molemmista täysillä!!!

Illalla saatiin sit taas ihan vitun "hyvä" idea ;D Suostuteltiin Elias meille kuskiks ja lähettii Turkuun. Ensin mietittii et oltais käyti munamarkkinoil eli Laitilaa baarii mutmut... Eli Gaso (äitin joku uus mies) soitti ja pyys hakemaan, mä sit tietty sanoin et ei muute varmana tuu jolleil ota jotai hyvännäköst kaverii mukaa ;)) 
Nukuttii sit mökillä siin parisängys neljästääxD kai se oli taas sellane kerran elämässä juttu! Äiti, minä ja kaks Iranilaista jätkääxD 
Mulle toi einyt ollu mitenkää kovin erikoista ku oon jo tottunu et näköjää voi tapahtuu ihan mitä vaan ku on kyse mun elämästä :D mut hauskaa oli.. 
Nii ja kuulin et oon kuulemma muuttunu vaik kuin paljo ton kolmen kuukauden aikana ku olin pois :D enmä vaan mitää huomaa..
jebb tosi söpööxDD Karkki pakotti :p



Tänäyönä tuskin saa nukuttuu ku nukuin viimeyönä 16tuntii ja sit nukuin viel kolmen tunnin päikkärit (heräsin puol yheksäxD ) Huomenna pitää soitella kaikkiin tyhmiin vanhainkoteihi yms ja yrittää päästä edes jonnekki töihin :| vihaan puhuu puhelimessa tuntemattomille!  mut illal onneks Ukiin ja emppu tulee yöks♥ Sit keskiviikkon pitää taas hoitaa kaikkii virallisii juttui työkkäris ja kelas :( en tykkää! Mut pitää ajatella positiivisesti et kaikki vaan sen takii et pääsen elämään taas just sellasta elämää ku haluan, edes hetkeks :) Ehkä jonain päivänä mä haluanki elää niin et teen vaan töitä, oon suomessa ja rauhotun kokonaan mut viel ei oo sen aika! 






















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti