perjantai 14. kesäkuuta 2013

Just the way you are ♥


Eilen oli piiiitkäst aikaa tosi ihana päivä, vaik aluks tuntuski silt etten oikeesti vaan kuulu sinne, siihen porukkaan tai ylipäätään tähän maailmaan..
Lähettiin siis mökille ku Karkki ja lapset oli siellä ja niitä näkee liian harvoin.. Olin jo varautunu et heti alkaa kauhee kuulustelu et mitä oon tehny kolme kuukautta, millases porukas ja kauhistelut kaikelle mite oon pärjänny jne mut yllätykseks sainki vaan halin Karkilta ja that´s it! Kertaakaan ei edes yrittänyt udella mitään ni sain kertoa ihan ite mitä halusin eli lähinnä tyyliin "joo no otin aurinkoo, söin jäätelöö ja kunhan vaa hengailin kavereitten kans" ;D kyl se tajuu et oon muutaki tehny ja kerron jotain ehkä jos tulee joskus sopiva tilaisuus..

Aluks oli jotenki kauheen vaikeeta jutella ja yrittää kuuluua siihen porukkaan, kaikilla omat kuviot elämässä ja tuntu ku mulla ei olis mitään yhteistä yhenkään niistä kanssa.. Mietin vaan et miks mun piti lähtee mukaan, enmä osaa olla täällä, en kuulu tänne vaan jonnekki tosi kauas. Mut kyl se siit sitte ku en yrittäny olla mitään mitä muut ajattelee ja kun ei huvittanu sosialisoida ni ei mun tartte! Ja siit tuliki sit ihan täydellinen päivä..

~~ En aio tuhlaa aikaani juoksemal muiden käskyst ~~

Illal ku saatiin lapset nukkumaan (Daniel nukahti mun syliin keksit kädessä, aaw♥) ni siin muutama siideri ja höpöteltiin vaan kaikkee turhaa kynttilän valossa, pikkasen ehkä liian rauhallista mulle mut kai se on iha hyvä välil näinki ;D

 

Alex♥

pikkune vähä hämmenty ku menin ihan lähelle :DD



Ada♥
Kummipoika♥ Daniel :))
hamsterixD
tuli uni ku kutittelin masusta :DD
awww on ne vaan ihanii pikkumurui♥♥













Huomen ois tarkotus mennä takas mökille ja sit on "aikuisten" bileet niinku äiti sano :D ja äitin käsitys bileistä on `kaks siiderii ja ysiltä unille` :D mul ois kyl vähä eri käsitys mut noo..... kai sitä voi koittaa silti pitää hauskaa, ja jos tulee liian tylsää ni tekee vaik jotain paljastuksii alanya seikkailusti ni tulee vähä ees draamaa :) mitää muuta täsä viimisin viikkoin en ookkaa miettiny ku et mitä uskaltaa paljastaa ja mitä ei :D no mut kaunistelee vähä asioit ni eiköhä  kaiken saa kuulostaa suht järkevält ;D ja mahtavat perustelut mul on tietty aina kaikelle :DDD













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti