keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Piiiitkän tauon jälkeen...

Heijjjjj :))

Joo'o viime kirjotuksest on ihan pikkasen aikaa :D jos joku kysyis et mitä tapahtu ni vastaus on "elämä".. Nyt koitan taas alkaa postailemaan aktiivisemmin ja varmaan muutan ulkoasua ja poistan vanhat tekstit tässä lähiaikoina kun vaan jaksan ajatella::D

Eli olin siellä alanyassa helmikuussa niinku viime postauksessa oon sitä hehkuttanu, se reissu meni aikas täydellisesti ja liian nopeesti ni päätin sitte viikon Suomessa olon jälkeen "karata" takasin.. ei ehkä ollu ihan fiksuin teko jättää koulu ja kaikki kesken mut edelleenkään en sitä kadu :) näin piti tapahtuu mun elämässä! Jotkut pitää mua ihan hulluna ja ei ymmärrä mun valintaa mut tää on MUN elämä, koulut ehin kyllä käydä kun siltä tuntuu, nyt piti vaan päästä hetkeks pois ja ettii sitä mistä oikeesti tykkään ja mitä oikeesti haluan elämällä tehdä.. En sano et olisin nyt jotenki ihmeellisesti valaistunu ja tietäisin täydellisesti mitä aion tulevaisuudessa mutta kyllä mä jotain oon oppinu ja tajunnu, varsinkin sen et pitää ihan oikeesti uskaltaa elää hetkessä ja kattoo mitä tapahtuu.. no okei joo, ei ehkä ihan niin kirjaimellisesti tarvii tota ohjetta ottaa, ehkä vähän liiankin vauhdikkaasti mennyt ja tajunnu vast myöhemmin et olis ihan oikeesti kannattanut vähän miettiä mutta hengissä oon edelleen :) muutamat keille oon seikkailuistani kertonut ni on ollu ihan kauhuissaan ja tyyliin et "tajuutko et sä olisit ihan oikeesti voinut kuolla?" ja kyllähän mä sen tajuan, ehkä mun päässä on jotain pahasti vialla kun vastaan vaan et "so? jos niin on tarkotettu ni sitte mä kuolen".
Kyllä mä sen tiedän et pitää ottaa iisisti ja pitää ittestään huolta mut mitäänhän ei tapahtunu? mulla oli kivaa ja tekisin kaiken uudestaan vaikka heti :) ja teenkin vielä...



Joo no alan nyt varmaan pikkuhiljaa kirjottelee noita alanya seikkalujani tänne ja tietty muutenkin kuulumisia ja tekemisiä.. Tää suomi-elämä ei vaan oo kovinkaan jännittävää eikä täällä mitään ikinä tapahdu ni siitä nyt ei paljoa kirjoteltavaa ole, lähinnä yritän nyt vaan etsiä töitä jostain ja selviytyä laskuista, boooring tiedetään.. Mut kyl se Alanya siellä pysyy ja oottaa et pääsen taas aiheuttamaan draamaa ja hämmennystä ;)

















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti