tiistai 12. helmikuuta 2013

vihdoin...

Sain aikaseks :) kauan jo meinannu et vois tehä blogin mut sit ei oo vaa jaksanu -.- Toi ulkoasu on nyt vähä tommone mut teen sit paremman ku on enemmä aikaa..

Jos nyt vaik alottais faktoil ;))
 

--- Minä ---
1. Oon 18wee
2. Valmistun keväällä lähihoitajaks (jos vaa saan opinnäytetyön joskus valmiiks)
3. Muutin yksin asumaan 15-vuotiaana
4. En osaa olla pitkävihanen :/
5. "Järkevää se ei ollut, mutta hauskaa!" -kuvaa mua aika hyvin ;)


--- Rakastan ---
1. Matkustamista
2. Eläimiä
3. ..Varsinki kissoja :)
4. Mun ystävii
5. ja äitii tietty 


--- Pelkään ---
1. Pellejä :D
2. Nukkeja (sellasii pelottavii)
3. Koppakuoriaisia
4. Ampiaisia
5. Esiintymistä (esim. koulus)


--- Inhoan ---
1. Hämähäkkejä
2. Itsekkäitä ja omahyväsiä ihmisiä
3. Tiskaamista
4. Sitä ku ei oo mitää tekemistä
5. Aika monii tyyppei :p


--- Muuta jännää ---
1. Aika moni pitää mua kilttinä, hiljasena ja ujona
2. Vaan muutamat tietää millane oikeesti oon
3. Osaan olla ärsyttävä ja vittumaine jos haluun (tai viittin nähä vaivaa jonkun takii)
4. ....mut yleensä oon (tai ainaki yritän olla) kaikille kiva ja ystävällinen
5. En luota helposti ihmisiin, mut niihin kehen luotan ni ne kyl huomaa sen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti