tiistai 12. helmikuuta 2013

Toinen tänää :)

Tänää tullu juoksenneltuu edestakas, kouluu - kotii - uudestaa kouluu - kotii - mummille - kotii.... huoh -,- Viel tarttis kaupas käydä mut en taida jaksaa, siirrän sen huomisee..
Koulus oli ihan ookoo, joo oon varmaa outo mut mä tykkään olla koulussa :o Kyl siel aina tylsää tulee ja oottaa et pääsee kotii mut kuitenki siel o iha kivaa yleensä :) Meijän luokka on ainaki iha paras xD noo mitänyt kaikki puhuu paskaa seläntakan mut meil on aina hauskaa, ja puolustetaa toisii ku opettajat haukkuu :) ei siis olla mikää opettajien unelmaluokka, aina tulee valituksii kaikesta ;DD Päästii jo yhelttoist mut käytii Miian kans syömäs mautonta hernekeittoo ja kuivaa laskiaispullaa, sit kävin koton ja kahelt takas tekee joku hoitotyön koe.. se meni mun mielest ihan kivasti :)

Ainii ja eilen olin Empun kans kattoos sen 21 tapaa pilata avioliitto -leffan.. Se oli ihan paras :) Hauska ja jotenki niiin osuvii juttui...


täs jotai kuvii


Pikku Miuku<3

Emppu<3

mitähän tässä tapahtuu??

"Kippis kolhuille, tunnen sun tuskasi sä voit pyyhkii sun kyyneleet mun huppariin"


hahaa löysin jonku ikivanhan kuvan ;D

tytöt

eka laillinen sidukka ;)



mun pikkumuru<3





http://www.youtube.com/watch?v=XSD9KApLiIc


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti