perjantai 15. helmikuuta 2013

Viel pari tuntia ja oon vapaana. Sen jälkeen kukaan ei voi mua kahlita!!!!!!!!!!

Vittu mikä päivä! Ei voi muuta sanoo :| no onneks parani edes vähän illal :) Ja pian pääsee pois :)))


"Lähdetään kauas pois,
sinne mis on lämmin
ja niin paljon elävämmin,
loistaa tähdet ja kuu.
Ei se voi olla väärin
lähtee maailman ääriin.."

2 yötä ja sit Alanyaaaaaaaaaaaa<333

Kale<3 Tuolta parhaat muistot :)

ja tietty tää alanyan yö<33







No mut nii jos nyt viel kuitenki koittais elää täs hetkes vaik tää perseest onki.... Tänää oli siiis niin kauhee päivä, koulus oli ekaks liikuntaa, en yleensä tykkää koululiikunnast mut aattelin et nyt se ois ihan okei ku mentii urheilukeskuksee, ekaks salille tunniks ja sit sulkkista, se ois ollu iha kivaa mut eräs ääliö päätti feidata mut ni olin sit ilman parii :( Sanoin sille et tuun kolmanneks mut se ei ees huomannu mun olemassa oloo..... No sit meijän ei-niin-ihana liikunnan opettaja (sellane kalju mies) tuli taputtaa mua selkää ja sillee "nooo mä voin olla kyl sun pari", aikun ihanaa</3 Oli aika vaivaannuttavaa olla opettajan pari :| Se sit kyllästy muhun onneks aika nopee ja käski mun mennä muual :D Viimine puol tuntii oli iha ookoo ku pelasin Pauken kans ja sil oli aika "mielenvikast läpändeerusta", ainaki sai nauraa.. mm. "onks tääl kärpäsii vai mitä se Repsu huiskii.. ai niit on enemmänki", jeb tais olla kärpäsii :DD plus lattioil kierimist ja toisten pelikenttien läpi juoksenteluu ;)) ja Kati oli kuullu joltai et lähen alanyaa ni "Onks repsu lähös taas johonki ryyppää vai?", "no juu", "voi repsurepsurepsu, aina sä repsahdat" :::DDDD pikkane repeemine xD







Tää vois hyvinki olla must ja muutamastaki parhaast hullust ;)






sit lisää paskaa niskaa... olin NELJÄ kertaa päivän aikan rehtorin puhuttelus :o Luvattomist poissaoloist ja tekemättömist tehtävist + hoitamattomist asioist.. ne ei oikeesti ees ollu kaikki mun vika :( No tänää ainaki sai taas huomata miten kiva on vihata jotakuta, tänää kyl ärsytti ihan jokasen naama ku tuli vaa vastaa, opettaki aamul "Hyvää huomenta!" mun kommentti "haist vittu :D " (se ei siis kuullu tota!!!!)



Empun ja Iinan näkemine vähä pelasti, empun ei tartte ees tehä mitää ku se jo saa paremmal tuulel :) sit kävin koton vaihtaas vaatteet ja kipitin mummille ku olin luvannu, siel piti sit syödä ihan kauheesti, niinku aina!! Pizzaa, lohta, angry birds limsaa, laskiaispullaa, suklaata..... mut en kyl ehtiny syömää ees koulus ku piti käydä siel rehtoril kokoaja... eli aamupala tänää kello 17.45 :DD




Jooo jos huome ois parempi päivä.. Lähen ainaki 13.40 bussil mynämäel ja sunnuntai aamul sit lentoo Turku-->Riika, Riika--> Istanubul, Istanbul--> Antalya ja sit viel 2tuntii taksil Alanyaa :)) jännä päivä :p Entiä kerkeeks enää kirjottelee ku vast ku tuun takasi 28.2.... jos tuun :P

nimeomaa!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti