sunnuntai 16. elokuuta 2015

Ihana aurinko ja lämpö

Tähän postaukseen en aio valittaa mistään! Tajusin perjantaina että oli oikeasti ihana päivä, niin päätin kirjoittaa siitä, helpompi kirjoittaa negatiivista asioista ja se aina helpottaa kun voi tänne valittaa mutta nyt ajattelin kirjoittaa jostakin kivasta välillä, ettei kaikki lukijat pidä mua ihan ylinegatiivisena ihmisenä...

Niin siis perjantai.. Mun äidillä oli vapaapäivä niin mietittiin aamulla että mitä tehtäisiin, shoppailemaan olisin halunnut lähteä, mutta pakko säästää nyt turkkiin kun siellä kuitenkin tulee taas shoppailtua. Mitään erikoista ei keksitty niin mentiin sitten pihalle kun oli aivan ihana ja lämmin päivä, mun äiti oli Emranin kanssa ja mä pesin Emranin uuden (kirpparilta ostetun) matkasängyn. Emran kävi uimassa ja sitten lähdettiin kirpparille, täällä pikkukylässä ei tietenkään mitään kovin isoa kirpparia ole mutta tärkeintä siinä ainakin mulle oli se että käydään edes jossain missä näkee ihmisiä :D Löysin mä farkkushortsit 20 sentillä! Emran vähän väsähti siellä kirpparilla kun oli just nukahtamassa autoon kun oltiin kirpparin pihassa enkä siten antanutkaan nukkua, kiltisti kuitenkin oli vaikka väsyttikin. Sitten käytiin vielä pikaisesti kaupassa jätskiä ja ostamassa, Emranille piltin mansikka välipalapussi, joka on suurinta herkkua nykyään.
Iltapäivällä vielä mun eno tuli käymään ja lähdettiin mökille kun siellä oli sukua kauempaa, Emran nautti taas kun paljon lapsia ja katseltavaa.
Mitään erikoista ei siis päivässä ollut mutta mä viihdyin ja Emran viihtyi kun oli paljon ohjelmaa ja menoa, ei pelkkää kotona istuskelua. Tällaisia päiviä lisää!
Lauantaikin meni suht kivasti vaikka oltiinkin kaksin kotona, käytiin vain tunnin vaunulenkki iltapäivällä ja leivottiin tiikerikakku. Tänäänkään ei mitään ihmeellistä ole ohjelmassa, puistoon varmaankin iltapäivällä mennään.
Huomenna mulla alkaa herkkulakko, täytyy katsoa miten sekin onnistuu kun nyt koko kesän joka päivä syönyt karkkia ym. No mä ainakin yritän ettei ihan joka päivä tulisi herkkuja syötyä vaan saisi nyt ainakin pari viikkoa elettyä terveellisemmin. Tiistaina mennään Emranin isomummia moikkaamaan ja siitä varmaan kirjoitan sitten seuraavaksi.

~niin minä sinua vaan~




Rattaissa päiväunilla, kädet ristissä :D








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti