lauantai 4. heinäkuuta 2015

Mansikkakakkua 6kk kunniaksi!


Ihanaa kun Suomeenkin on nyt tullut hellettä ja ollaan saatu nauttia auringosta :) Paljon ollaan oltu ulkona ja yritetty nauttia. Emrania vaan hampaat tuntuu vaivaavan ja mä stressaan kun ei vieläkään ole tietoa milloin päästään takaisin Turkkiin :( Paperit ei vieläkään ole Ankarasta tulleet vaikka ne on lähetetty jo kaksi viikkoa sitten ja mun viisumikaan ei edelleenkään ole valmis vaikka sitä haettiin toukokuun lopussa.. Mä niin vaan haluan jo päästä takaisin kotiin! Ihan hirveä ikävä Y:tä ja Emrankin vaistoaa musta kun mä stressaan ja ikävöin niin kiukkuilee enemmän. Mutta kyllä me edelleenkin selvitään ja olen ennenkin jaksanut odottaa sen 3kk Suomessa niin jaksan nytkin rauhassa vain odottaa... välillä vaan meinaa epätoivo iskeä ja tuntuu että mikään ei onnistu. Onneksi mulla on tuo maailman ihanin ja suloisin pienimies joka saa joka päivä hymyn huulille ja onnistuu piristämään vaikka mikä olisi <3

Tänään onkin vietetty Emranin 6kk synttäreitä ja vieraita on käynyt paljon :) Mukava päivä ollut! Mansikkakakku onnistui ja sitä Emrakin sai maistella. Emranin kummisetä laittoi hyppykiikun kattoon ja Emran oli ihan Super onnellinen, kiljahteli ja nauroi. Tosi nopeasti on mennyt tämä puoli vuotta, yhtäkkiä  vaan huomaa kuinka mun pieni vauva onkin jo iso poika, istuu jo melkein ilman tukea ja tarttuu kaikkeen mikä vain käden ulottuvilla sattuu olemaan. Kaupassakin saa nykyään olla varovainen ettei Emran pääse liian lähelle hyllyjä ja heitä kaikkea alas :D Tänään Emran istui ekaa kertaa kauppakärryissä ja oli tosi tyytyväinen, ennen ollaan käytetty niitä vauvankaukalo kärryjä muta Emran ei ikinä viihdy koko kauppareissua vaan alkaa kiukkuilemaan niin nyt istui tyytyväisenä kärryissä ja katseli ihmisiä. Ja jutteli (kiljui) kaikille :D

Nyt odottelen pikkuveljeä saunasta ja sitten leffaa ja herkkuja :) Ahdistaa ja masentaa suomi muta koitetaan selviytyä!











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti