maanantai 16. maaliskuuta 2015

Alanyan aurinkoiset kadut

Viikko mennyt nopeasti ja paljon on ollut ohjelmaa.. Kokoajan ollaan menossa jonnekkin eikä ylimääräistä aikaa ole ollut.
Lennot meillä meni tosi hyvin. Emran oli kiltisti ja nukkui lähes kokoajan, sekä onnistui hurmaamaan kaikki lentoemännät ;) vain Istanbulin kentällä odotellessa meinasi Emran hermostua kun tuli nälkä ja oltiin juuri nousemassa koneeseen niin en voinut heti antaa tissiä ja sitten koneessa olikin jokin vika ja piti vaihtaa toiselle lentokentälle jossa oli vapaa kone. Sen takia sitten oltiinkin yli tunti myöhässä Antalyassa ja Y oli jo hermona että meille on sattunut jotain. Päästiin kuitenkin ehjänä mutta väsyneinä perille Alanyaan vähän ennen seitsämää aamulla. 
Ensimmäisenä aamuna lähdettiin Emranin kanssa kaksin liikkeelle ja jätettiin isi vielä nukkumaan. Kierreltiin tuttuja paikkoja ja nautittiin auringosta. 
Sitten olikin muutama sateinen päivä mutta ei annettu sateen haitata, enemmän vain vaatteita päälle ettei vilustuta. 

Y oli aluksi hiukan hämillään uudesta tilanteesta eikä paljoa uskaltanut osallistua mun ja Emranin päivä rutiineihin onneksi nyt onnistuu jo vaipan vaihtokin :D tai no siihen asti kunnes sieltä löytyykin muuta kuin pissaa niin mut huudetaan äkkiä apuun :D mun oli myös aluksi tosi vaikea ottaa Y huomioon ja opastaa Emranin kanssa. Suoraan sanottuna toivoin että saisin vain asua kaksin Emranin kanssa ja elää rauhassa meidän elämää, mun oli tosi vaikeaa ottaa "vieras" ihminen meidän arkeen mukaan mutta onneksi nyt kaikki alkaa tasaantua ja ollaan onnellinen pieni perhe <3 Toisinaan mua vieläkin ärsyttää jotkut Y:n tavat hoitaa Emrania mutta täytyy vaan hyväksyä että isä kasvattaa omalla tavallaan poikaansa! Mutta tupakanpolttoa sisällä en aio hyväksyä enkä sitä että juuri kun olen saamassa Emranin nukahtamaan niin Y tulee siihen höpöttämään ja leikkimään Emranin kanssa niin että Emran on taas ihan virkeä...

Paljon on siis kärrytelty, käyty shoppailemassa Alanyumissa ja tänään kävin ekaa kertaa Kipassa, ostettiin vaaka ja muutama vaate Emranille :) Kylpyammeen osto oli yllättävän vaikeaa täällä  kun kaikkialla sanoivat ettei ole mutta sekin onneksi löytyi. Nyt testissä Turkkilaiset vaipat joista mulla ensivaikutelma oli tosi huono koska ne haisee ihan vessanraikastimelle 😂 hajustettuja vaippoja siis :o 

Mitähän sitten vielä..? Rannalla on käyty kävelemässä ja otettiin muutama kuvakin mutta siellä oli ihan kamala tuuli niin oli pakko tulla pois. Y on kokkaillut mulle kaikkia herkkuja ja muutenkin kestänyt ihmeen hyvin mun komentelua, meillä äiti on pomo! ;)  

Kirjoitan taas kun vaan ehdin ja ehdotuksia mitä haluaisi lukea saa laittaa ja kuvia instagramiin tulee lähes päivittäin; repeq 

Olen onnellinen ja rakastan noita mun miehiä ylikaiken <3 Nyt iltapalaksi mansikoita!! 


Kipasta 25liiraa (noin 9€)



Äidin pikkupullero ja uudet Galatasaray housut :D



Amme ostoksilla ;)


<3


Emran on vihdoin löytänyt kätensä muttei ihan vielä onnistu niitä suuhun laittamaan vaikka yritys on kova :D yleensä päättyy huutoon koska suututtaa kun ei onnistu...

6 kommenttia:

  1. Ihanaa, että teillä on alkanut arki siellä päin maailmaa sujumaan! :)

    VastaaPoista
  2. Kiva kuulla teistä jo! Missä te nyt asutte? Oletteko kauan alanyassa? Miltä tuntuu olla siellä, tunnistaako vanhat ystävät ja mitä sanovat kun sulla onkin vauva tällä kertaa :D

    VastaaPoista
  3. Alanyasta ollaan nyt kuukaudeksi vuokrattu kämppä eli ainakin sen aikaa ollaan täällä :) luultavasti käydään pian ermenekissä Y:n sukua tapaamassa kun ne jo kovasti odottaa Emranin näkemistä, mutta siellä en suostu montaa päivää olemaan :D sen jälkeen en vielä tiedä lähdetäänkö Antalyaan vai minne¿ mielelläni alanyassa olisin mutta Y ei viihdy...
    Kovin paljoa tuttuja en ole kerinnyt näkemään kun kaikki on vielä koti kylissään kun odottaa kesä sesonkia alkavaksi. Muutamia joita olen nähnyt niin ovat jo Emranin kuvia nähneet facebookissa tai sillon kun täällä kuljin maha pystyssä niin en mitää kovin suurta shokkia ole onnistunut vielä aiheuttamaan :D kaikki vain ovat onnitelleet ja ihastelleet Emranin suloisuuttaa, ja multa kyselleet että olenko vihdoin rauhoittunut?! :D

    VastaaPoista
  4. Moikka! Pakko kysästä et mistä löysitte teidän pojalle ammeen? Oon 5 viikon päästä lähdössä mun pojan kanssa moikkaamaan hänen iskäänsä Alanyaan ja nyt jo stressaan missä mä tuon pienen kylvetän. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me ostettiin se 25.metrin kadulta jostain pienestä vauvanvaate kaupasta.. En yhtään osaa kyllä sanoa että mistä kohtaa kun käveltiin sitä monta kertaa edestakas ja kysyttiin jokapaikasta.
      Mutta Cikcillissä on iso vauvantarvikeliike, hiukan Kipasta ylöspäin, ja siellä oon nähnyt paljon erilaisia ja värisiä ammeita :)

      Poista
  5. Okei. Kiitos vastauksesta, täytyy yrittää löytää :)

    VastaaPoista