lauantai 24. elokuuta 2013

~ Mä tulin tänne huutelee, kai joku mua kuuntelee ~

Taas tällanen yöllä silmät ristissä ja aivot narikassa -postaus ::D 

9 päivää vielä ja nokka kohti Turkkia ja sitä suurta draamaa, jota myönnän ehkä jopa joskus itse aiheuttavani.. Sekavilla fiiliksillä täs oon eläny muutamii päiviä ja tuntuu et ajatukset on vaan päivä päivältä kauempana täältä. Henkisesti oon jo alanyassa bailaamassa ja aiheuttamassa hämminkiä ni koita tässä sitte muka vielä yrittää pysyy selväjärkisenä :d 

Pakko myöntää et kyllä mua pikkasen pelottaa mennä sinne taas takasin, niin moni kuitenkin tuntee mut, tai on ainakin kuullu juttua, siitä mitä mä oon tehny tai jättäny tekemättä. Siellä ne on jo viikkoja sitte alkanu puhua mun tulosta ja paskan puhujatkin on jo saanu juorut liikkeelle. Se nyt vaan on sitä turkish normalia...

Jotkut ehkä miettii et lähen sinne vaan pitämään hauskaa ja lomailemaan mut eise aina oo niin helppoa ja yksinkertasta. Niin no toisaalta on mun puheistakin voinut sen kuvan saada, että päivät makaan rannalla coctaileja juoden ja yöt juoksen discoista toiseen ja pidän vaan hauskaa. En mä niistä paskoista jutuista kauheesti halua puhua, mut haluisin et ihmiset ymmärtäis et se on täysin eriasia olla lomalla viikko tai kaks, bailata, löytää joku lomaromanssi, shoppailla ja tuhlata kaikki rahat. Kun ihan oikeesti yrittää asua ja elää siellä suht normaalisti, käydä töissä, tehä ruokaa, ja laskee jokaikinen liira et pystyy maksamaan vuokrat sun muut pakolliset menot.
Pidänhän mä lomaaki sitte aina kun vaan rahatilanne sallii ja on sellanen olo. Ja vaikka yritän elää sitä "normaalia" elämää ni enhän mä osaa kieltäytyä jos kaverit pyytää discoon, sitte vaan mennään niillä muutaman tunnin yöunilla vaikka kuinka nukuttais.

Turkkilaiset ihmiset on niin vahvoja persoonia että riidoilta ja draamalta ei vaan voi välttyä jos omistaa mun tempperamentin ja äkkipikaisuuden. Mulle on sanottu useesti et tuun vielä saamaan turpaani koska oon sellanen kaikki-mulle-nyt-heti ja periks en anna. Vaikkei mua kovin helposti kunnolla suututeta niin siinä vaiheessa kun mä oikeesti suutun, ni annan todellakin samalla mitalla takasin. Vaikka joskus kannattais vaan nöyrtyy ja olla ihan hiljaa. Anteeks annan suht nopeesti mut unohda en ikinä.

Oon silti tosi onnellinen siitä, että saan kokee ja elää kaiken sen. Tavata kokoajan uusia ihmisiä ja löytää ystäviä. Ja toisaalta mähän oon valittanu et suomessa on tylsää kun ei koskaan tapahdu mitään ni kohta tapahtuu niin paljon ettei pää pysy mukana :)

Nyt koitan lähtee nukkuu vaik ajatukset käyki viel ylikierroksilla ja huomenna on taas yks päivä vähemmän tähän mun odotukseen!!






Öitä

16 kommenttia:

  1. Toivottavasti laitat paljon kuvia Turkista ja kerrot kaikkea täällä blogissa? :) Muista kuitenkin pitää itestäs huolta ja olla varovainen. Pidä kiva reissu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo koitan laittaa kuvia aina jos on jotain julkaisu kelpoista ;D
      kiitoskiitos kivaa varmasti tuun pitämään ja koitan pysyä hengissä ;)

      Poista
  2. Tosi kivan olonen tää sun blogi! Tykkään banneristas:)

    annika-its-all-me.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Pidä hauska reissu ! ja tässä blogissa on kiva ulkoasu, bannerii vähä isommaks nii hyvähyvä ! :)

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    ♥ vuosimalleja -98 & -97
    ♥ lifestyle
    ♥ Keskisuomi
    ♥ Vasta-aloitettu
    ♥ Selkeä ulkoasu & suuret kuvat
    ♥ tervetuloa ! (=

    VastaaPoista
  4. Kivqn olonen blogi! :) Pidä hauskaa! :)

    VastaaPoista
  5. Hui, aika jännää olis lähteä yksin Turkkiin! Pidä oikeesti huolta itestäs, koska ulkomailla on aina omat riskinsä, mutta aivan varmasti sulle tulee kiva reissu. Olin siellä ite viime vuoden huhtikuussa viikon ja oli kyllä aivan ihana loma :) Olis huippua päästä sinne lähiaikoina uudelleen. Ja tosiaan, laita ihmeessä kuvia tänne blogin puolelle myös niin käyn kurkkimassa! Oikein ihanaa reissua sulle Rebecca :)

    http://metenblogi.blogspot.fi/
    Käy kurkkaamassa ja jätä jälkes kommentoimalla? :)

    VastaaPoista
  6. Ikinän en ole käynyt Tallinnaa tai Tukholmaa kaempana niin on kiva kuulla jonkun kertovan millaista ulkomailla on. Osaat kirjottaa todella mielenkiintoisesti. Ihan on pakko ruveta seuraamaan. :)

    http://nukkanurkka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Siis muutatko Turkkiin ihan asumaan? :o Hui, aika rohkeeta kyllä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no siis kolmeksi kuukaudeksi aina kerrallaan :D sitten taas kolme kuukautta suomessa ja taas takaisin..

      Poista
  8. Kaverini asui jonkin aikaa Turkissa ja oli tosiaan mielenkiintoista kuunnella sen kokemuksia ihmisistä ja tapahtumista. Omat mielikuvat paikasta oli niin erilaiset, mutta sitten näki kuvia jne.

    http://love-ornothing.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. mulla on soinut tuo otsikon biisi päässä just tänään :D: mieki haluisin käyä Turkissa :P


    forangelseyes.blogspot.fi

    VastaaPoista
  10. Onnea matkalle, varo vaan, ettet kuluta kaikkia rahoja! :D

    VastaaPoista
  11. pidä kiva reissu! :) mukavan olonen blogi :>

    http://ttomorrowisjustamystery.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. siis mulla meni ihan ohi tai oon jotenkin tyhmä ni miksi sä siis muutat sinne aina 3kk kerrallaan ja takas suomeen ja takas sinne? :o mutta aika jännää, koita pitää hauskaa! ps uus lukija täällä :)

    http://sofiamalm.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis kolme kuukautta saa olla maassa ilman että hankkii oleskeluluvan, oon kyllä miettiny sen hankkimista ja pidemmäksi aikaa jäämistä mutta sit taas toisaalta kaipaan välillä suomeen ja kaikkia kavereita ja sukulaisia.. ja pysyy edes suht järjissään kun käy välillä suomessa rauhottumassa xD

      Poista
  13. sulla on tosi kivan olonen blogi, ja pidä kivaa! :)

    http://myeverydayxo.blogspot.fi

    VastaaPoista