tiistai 20. elokuuta 2013

~ Koita nyt saada mistään selkoo, ku ei painoteta mitä sä oot, vaan mitä et oo ~

boooooring -,- huoh pitäs keksii jotain tekemistä vajaa kaheks viikoks ni menis nopeempaa, nyt ku ei oo töitäkään enää ku vakkari työntekijät palas lomiltaan ni musta tuntuu et oon ihan turha :D mun elämäs ei oo mitään sisältöä seuraavien 12 päivän aikana O__o Ei oo enää mitään pakollisia hoidettavia asioita ja kaikki hankinnat tehty, nyt ei oikeesti oo enää muuta kun odottaa vaa et tulis jo huominen ni päivät vähenis :o ainut mitä ootan on et Jola tulee lauantaina mut sekin on vaan yhen yön ja siihen on viel ikuisuuus... nii ja no matkalaukku pitäs pakata mut ei oikeen innosta ku ensin pitäs purkaa vanhat tavarat pois sieltä ;p jebb olen tosi aikaansaava ihminen!! mut en oikeesti yhtään tiedä et miten saan kaiken tarpeellisen mahtumaan tohon liian pieneen matkalaukkuun, ja äiti yrittää hokee ettei tarvii ottaa niin paljoa tavaraa mukaan mut helppo sen on sanoo ku ite tarvii vaatteita ja muuta vaan kolmeks viikoks ja mä tarviin kolmeks KUUKAUDEKS.. ja sit siin on viel se et mä tarviin myös niitä pitkähihasia ja pitkiä housuja, ton yhen ei tarvii pakata ku jotain helle mekkoja -.- onhan se nyt selvä et marraskuussa on jo pikkasen kylmempi ku nyt..

Mutta nii viikonloppu meni suht nopeesti ku olin töissä ja nukuin.. sunnuntaina menin piiiitkästä aikaa mummille yöks ku se halus nähdä viel ennenku lähen.. Siel oli ihan kivaa ja tuli mielee kaikkii vanhoi muistoi ja leikkei ku ollaa empun kans riehuttu ja remuttu nii et koko yläkerta ollu ihan mullinmallin xD
Jouduin kyl aikapaljon yrittää kokoajan saada mummin ja pappan päähän taas sitä ajatusta et mä tuun sieltä takasin ja nää ei oo mitkään jäähyväiset! Ne vaan pelkää niin paljon kaikkea mahdollista mitä voi sattua, entä jos lentokone putoo, mitä jos joku alkaa sotimaan, jos siel on joku pommi, muthan voidaa vaikka raiskata ja tappaa.. huoh yritä siinä sitte selittää et voi suomessakin sattuu ihan mitä vaan, voin vaikka huomenna jäädä auton alle tai vaik meteoriitti tippuu mun päähän :d mä en jaksa pelätä sellasii juttui, jos se on tarkotettu et kuolen ni sit kuolen.. That´s it! Kyllä mä sen toisaalta ymmärrän et ne on huolissaan mut tarviiko siitä jokaikinen kerta jauhaa..? tää nyt vaan on mun elämää et meen ja tuun miten sattuu, rauhotun sit joskus ku huvittaa :D
Eilen shoppailin Ukissa ja muutamii tuttuiki tuli vastaa :)) Ja näin jopa iskän ihan nopeesti ku se ajo ohi ja muutama sana vaihdettii.. me ei kovin usei nähdä, viimeks viime maaliskuussa ja seuraavaks varmaanki jouluna jos sillonkaa :/ ja äitipuolen ainut kommentti oli et "oot sit kans ihmisiks siel turkissa!", mmm noo joo kattoo nyt jos kerkee ;pp


Kiva ja kiitos muuten uusista lukijoista ja kommenteista joita on nyt tullu jonkinverran :) Toivottavasti jaksatte seurailla mun touhuja joista ei aina ota ihan selvää :DD ja kysymyksiäki saa kysellä ja jos on jotain ideoita mistä voisin kirjottaa ni ois kiva et kertoisitte :3















7 kommenttia:

  1. Ompas ihanan pinkki ulkoasu, vaikka sitä onkin vain muutama raita!

    VastaaPoista
  2. Ihan kiva blogi, tykkään toisaalta tosta taustasta, mutta muuten tää blogi on mun silmille jotenkin vähän liian sekava. MUn mielestä blogin ulkoasusta sais peremman jos vaaleentaisit ulkoasua sekä tekisit toisenlaisen bannerin :-) !

    VastaaPoista
  3. Tuo banner on kiva (=

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. sun vaa pitää keksii jotain aktiviteettii nii et aika kuluis nopeempaa :-) heheh kirjotat silleen että pystyn kuvittelemaan että puhuisitkin nuin ;o


    forangelseyes.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin pitäis mutten yhtään tiedä et mitä :/ ja kun ei oikeen pysty keskittymään :DD

      onko hyvä vai huono asia kun kirjotan näin?

      Poista
  5. Tosi hyvää tekstiä. Tuollasta aitoa :D

    http://ollaan-hetki-hiljaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Toka vikan kuvan teksti on niin osuva! Kirjotat ihanan paljon ja muutenkin kiva blogi. <:

    VastaaPoista