lauantai 1. maaliskuuta 2014

~ Joo, no moi sullekin. Oothan sä nätti, mut voi helvetti. ~

Niin ne päivät vaan vähenee.. Entiiä pitäskö itkeä vai nauraa.. Toisaalta oon tosi innoissani ja mielennäni taas lähdössä mut sittekku miettii ihan kunnolla taas sitä kaikkea niin iskee kauhee paniikki. Kohta ei enään saa olla tämä turvallinen nobody jota kukaan ei tunne vaan se juoruilun ja paskanpuhumisen kohde. Kaikki tunnistaa ja huutelee nimeä.. Kaikki tietää mua itseäni paremmin, mitä olen tehnyt ja kenen kanssa. Jokaisella kerrottavana mitä mielenkiintoisempia tarinoita mun elämästä, tavoista, existä, juomisista, sanomisista, kavereista ja vaikka mistä. Mutta kyllä siihenkin sitten taas tottuu. Oikeestaan on jo ikävä sitä draamaa ja hämminkiä :D

Matkalaukun pakkaaminen ei ole edistynyt viime postauksesta yhtään vaan oon kerennyt levittämään kaikki sinne jo pakkaamani tavarat uudelleen ympäri kämppää. Matkavakuutuskin on edelleen ongelma mutta muuten kaikki alkaa olemaan kunnossa. Kossu ja passi pakattu ;) eiköhän sillä jo pärjää pitkälle..

Ajatukset karkas taas ihan jonnekkin muualle vaikka mulla piti olla muutakin kirjoitettavaa. Noh mutta huomenna vielä töihin ja ajatukset maanpinnalle hetkeksi.. Seuraava postaus tulee sitten varmaan Alanyasta kun ehdin/jaksan. Tein vihdoin sen instagrammin kun jotkut on sitä kyselleet, mutten ihan vielä ymmärrä sen periaatetta :D Ei kyllä ole ollut aikaakaan edes yrittää ymmärtää mutta eiköhän sinnekkin ala sitten kuvia jossain vaiheessa tulemaan. http://instagram.com/repeq


Kiva kun nyt on tullut paljon kommentteja ja jotkut jopa uskaltautuneet juttelemaan facebookissa. Mielelläni tapaan uusia ihmisiä ja saa tuolla Alanyassakin tulla moikkamaan jos sinnepäin matkustaa. Kyllä mulla aina on aikaa uusille persoonille ja seikkailuille ;)






(kuvat: weheartit.com)

2 kommenttia:

  1. Koska menet turkkiin :) missä hotellissa asut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiistaina lähden :) ja ensimmäisen kuukauden asun Savk -nimisessä hotellissa kleopatra rannan puolella, jatkosta ei vielä tietoa...

      Poista